47 YORUM

tahsinbey.com’dan Selamlar!

17 Ekim 20162 dk'da okunur

İnsanların “Her yıl blog açar oldun” diyebilmesi için onlara sebep verip duruyorum, büyük konuşmak istemiyorum ama kronik bir sorun çıkmazsa artık tahsinbey’den ayrılmayı düşünmüyorum. Buraya geçişim hakkında söylemek istediğim bazı şeyler var, başlayayım.

Bolkafein’e N’oldu?

tahsinsungur.com(bundan böyle ilk site olarak anılacaktır)‘daki kronik sorunlardan ötürü açmıştım bolkafein’i, şimdi de kendi aptallığım yüzünden vazgeçip tahsinbey.com’a taşındım. İlk sitemden koparken aslında aklıma gelen ilk domain tahsinbey’di. Ama yakın çevrem iyi bilir, birtakım aksiliklerden ötürü alamadım, uzun ve sıkıcı geçen isim araştırmalarından sonra Emir’in de katkısıyla bolkafein’i  açtım. Bunu açarken ismin beni kısıtlayacağını ve bazı şeyleri sırf gösteriş için yapan insanlar arasına dahil edeceğini düşünememiştim. Kısıtlamalar derken şunları kastediyorum; domain, kafein içeriyor ve sitede yazıların kahve içilerek hazırlanması dışında yazıların kahveyle ilgisi yok. Teknik anlamda kafein içeren tek yazı uyku açma yöntemleriydi. Asosyal insanım, kalabalık sevmiyorum, insan sevmiyorum, e haliyle kahve festivallerine gidip blogumda festivaller hakkında yazılar yazamıyorum, yeni kahveler keşfedemiyorum. Hal böyle olunca kendimi ziyaret eden, bloga belki kafeinle alakalı bişeyler bulmak için girmiş insanlara kendimi mahcup hissediyordum. Bolkafein’deki bir yazımda bahsetmiştim, bolkafein kafeini çok sevişimden ziyade kafeine muhtaçlığımın fazla oluşundan bolkafein’di biraz da (amma laf ettim be). İşte düşünemedim, artık asosyalliğimden kurtulup size yeni yeni festivalleri anlatacak olursam da burada anlatırım artık. Diğer sebep; insanların gösteriş için kullandıkları (sözüm meclisten dışarı) çay, kahve vs. sevgileri yüzünden bi dönem “lan acaba ben de mi gösteriş..” diye sorgularken buldum kendimi. Şöyle daha yaygın bir örnekle açayım; sırf instagramda paylaşmak için Elif Gibi Sevmek, Kürk Mantolu Madonna gibi kitapları satın alan kitleyle kendimi bir tutmuştum açıkçası, her ne kadar öyle olmasa da…

Neden TahsinBey?

Yukarıda da bahsettiğim gibi ilk sitemden sonra aklıma gelen ilk domain buydu, sonrasında yine yukarıda bahsettiğim birtakım sorunlar yüzünden alamadığım domain aylar önce boşa çıktı, bu sefer de bir sirkeciye kaptırmamak adına satın aldım. Umarım, inşallah, çözülmeyecek sorunlar çıkmaz da artık site site gezmek zorunda kalmam.

Bolkafein’e Ne Olacak?

Bolkafein, reklam anlaşmaları yüzünden Şubat 2017’ye kadar açık kalıp daha sonra buraya yönlendirilecek. Bir süre sonra da zaten kendi kendini imha edecek ama merak etmeyin, bolkafein’deki yazılar tahsinbey’de de var.

tahsinbey.com

Bolkafein’i bırakırken yazılarıma kıyamadım ve 40 kusur yazımı da kategorileri ve sayfalarıyla buraya taşıdım. Bolkafein’de herhangi sayfadayken adres satırında bulunan “bolkafein” kısmına “tahsinbey” yazarak yazıyı burada okuyabilirseniz çok mutlu edersiniz.

Malum espriye gelince, ulan alayınız gelin lan!

 

Yazıyı beğendiyseniz abone olabilirsiniz!

Epostanızı bırakırsanız bu blogdaki her yazı size bildirilecek.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Sezer dedi ki:

Aldığın kararın hakkında hayırlısı olmasını dilerim Tahsin. Senin gibi tecrübeli ve işini hakkıyla yapan bir blog yazarının yıllanmış bir alan adıyla boy göstermesini dilerdim fakat içine sinmedikten sonra bunun pek de bir anlamı yok. Tahsinbey bizim de uzun süredir aşina olduğumuz bir mahlas ve bir domain, içinde ad-soyad barındırmadan en fazla ne kadar kişisel olabilir sorusunun cevabıdır bana göre. Her şey gönlünce olsun dostum.

Tahsin S. dedi ki:

Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim abi, buraya geçiş yaparken de hata yaptığımı farkındaydım zaten ama ilerleyen zamanlarda daha büyük sıkıntılar çekebilirdim diye ilk sapaktan döndüm. Tekrardan teşekkürler abi, iyi ki varsın ❤

Gizli Özne dedi ki:

Aleyküm selam :) Böyle geçiş dönemleri hep oluyor. Hep “bu son” diye açılan ama son olmayan blog isimleriyle karşılaştık. Bende isim konusunda dikiş tutturamayan ve bir kaç kere blog yenileyen birisiyim. Sanırım bi süreden sonra tüm blog yazarlarında sıkılma ve yenilik arayışı oluyor. Ne diyeyim hayırlı olsun.

Tahsin S. dedi ki:

Teşekkür ederim, bu son olacak gibi geliyor, yani, umarım son olur :)

Tuğrul Zengin dedi ki:

Aleyküm selam kanka hayırlısı olsun :)

Tahsin S. dedi ki:

Eyvallah kardeşim :)

Metin Bıyık dedi ki:

Tahsin abi yeni domainin hayırlı olması dilerim. Yazıda benden bahsetmişsin çok teşekkür ederim :)

Tahsin S. dedi ki:

Seni meclisin içerisinde tutmuştum aslında ama.. :) Teşekkür ederim kardeşim benim :)

OGÜN SAKIZ dedi ki:

:) Blogerdan vlogerlaya geçiş yap be abimm :DD:

Tahsin S. dedi ki:

O işleri siz daha iyi yapıyorsunuz, ben bulaşmayım hiç :)

Gökhan dedi ki:

Öncelikle hayırlı uğurlu olsun, bence böyle kendi adınızla olması daha iyi olmuş, fakat aklıma bir şey takıldı bu konulardan çok iyi anlamadığım için soruyorum, bolkafein sitenizdeki yazıların burada da olması Google açısından sorun olmaz mı, yani aynı yazının her iki site de olması.

Tahsin S. dedi ki:

Teşekkür ederim hocam, şubat ayına kadar bu şekilde devam edecek, sonrasında yönlendirme yapıcam, yani bir sorun olacaksa da şubata kadar katlanmam gerekiyor.

Gökhan dedi ki:

Rica ederim.
Hayırlısı olsun diyelim o zaman.

Tahsin S. dedi ki:

Teşekkürler

Selim dedi ki:

Hayırlı olsun bro, konuştuğumuz şeylerden sonra tahsinbey’e geçmen bana göre güzel olmuş. Güzel işler burada da olacaktır.

Tahsin S. dedi ki:

Eyvallah Sinyor, bundan sonra buradayız, ne olur nasıl olur birlikte göreceğiz :)

Hayırlı olsun Tahsin’im. Sen uygun gördükten sonra bize laf düşmez ama umarım bu son olur.

Tahsin S. dedi ki:

Teşekkür ederim abicim çok sağol. İnan ben de ordan oraya zıplamaktan sıkıldım, kalıcı olayım istiyorum artık.

Yalçın Güler dedi ki:

Yine yeniden hayırlı olsun abi :) Sen nerede olursan nerede yazarsan biz yine gelir o yazdıklarını okur yorumlarız :)

Tahsin S. dedi ki:

Eyvallah Yalçın, bunu bilmek çok güzel gerçekten, teşekkür ederim :)

Timur Demir dedi ki:

Öncelikle hayırlı olsun Tahsin. İçinin aldığı yerde yazmak her zaman daha güzeldir .O yüzden umarım bu alan adı tamamen sahipleneceğin bir yer olur.

Tahsin S. dedi ki:

Teşekkür ederim Timur, hissediyorum ki inşallah da öyle olur; burası benim son adresim :)

Ramiz TAYFUR dedi ki:

Tahsin Bolkafein’i bulana kadar ne çektiğini bilmesem normal karşılayacağım ama yinede senin için hayırlısını diliyorum. Güzel bir isim aşina olmuştuk uzun süredir zaten. Umarım bu blog kalıcı ve uzun ömürlü olur.

Tahsin S. dedi ki:

“Severek ayrıldık, acı çekiyoruz” desem yalan olmaz abi, ama bunu şimdi yapmasam ilerde muhakkak yapacaktım, hayırlısı olur inşallah..

Bilal dedi ki:

Hayırlı olsun abisi.
Dilerim 10 yıl sonra bu blog için 10 tane mum alır üfletirim sana sonra pastayı keser ikimiz anasını ağlatırız, yanında 2litre icetea benden sana hediye :) Ben hottea içicem (iğrenç oldu kabul)
Malum esprinin sakız gibi uzadığı dönemde de demiştim sana takılma buna takılırsan uzar, sen doğru yoldasın diye… Neyse uzatmaya gerek yok doğru seçim yapmış doğru kararı almışsın bundan sonra burdan dümdüüüz yürü sağa sola sapma hatta bakma :)
Ayrıca bolkafein iyi hoştu neden? sorusunun cevabını da konunun içinde açık ve net şekilde gördüm.
Tekrardan hayırlı olsun uğurlu olsun sağlıcakla ;)

Tahsin S. dedi ki:

Çok teşekkür ederim abi, çok sağol gerçekten :) Umarım kritik sorunlardan, malum esprilerden uzak hoş bir blog olur. Buranın daha da güzelleşmesi için uğraşıcam bundan sonra. Tekrar tekrar teşekkür ederim abi, iyi ki varsın ❤

Mert Çetin dedi ki:

Aleyküm selam kardeşim hayırlısı olsun :D

Ayhan KORKMAZ dedi ki:

Hayırlı olsun Tahsin, ne zamandır yazacağım sana bir türlü fırsat bulamadım :)

Tahsin S. dedi ki:

Teşekkür ederim, sağlık olsun :)

Erol Apaydın dedi ki:

Hayırlı uğurlu olsun hocam. Hayatta değişiklik yapmak bazen iyidir. :)

Tahsin S. dedi ki:

Teşekkürler :)

Benim de eskiden güzel domainlerim, bloglarım vardı. Şimdi zaman zaman pişman olmuyor değilim. Ben de bundan sonra değiştirmeyi düşünmüyorum artık. Yeni yerin hayırlı olsun TahsinBey.

Tahsin S. dedi ki:

Teşekkürler :)

Kaan Karadeniz dedi ki:

Bende diyorum neden ben bir türlü Bolkafein paylaşımı görmüyorum uzun zamandır. Sebebi buymuş demek ki. Yeni alan adında başarılar diliyorum. Umarım bu son değişim olur. :)

Tahsin S. dedi ki:

Domainin 10 yıllık ücretini peşin ödemeyi düşünüyorum, seve seve, olmazsa bi şekilde yine kalıcı olucaz :)

Lacivert dedi ki:

Domain değiştirmekte, benim tema değiştirmemi geçtin. Bi’ dur artık yerinde turşusunu yediğimin (küfretme, edeceksen özelden et).

Tahsin S. dedi ki:

Şaka maka 2007’den bu yana 6. blogum bu tahsinbey. Son olacak ama, kesin. En az 5 yıllık ücretini ödücem ki soğursam falan “sıkıysa kapa lan salak verdin 5 yıllık parayı” şeklinde önüne geçicem bu durumun. Yok küfretmekten yoruldum artık daral geliyor bi’yerden sonra da yine senin canın sağolsun Laci

Ahmet Fahri Bal dedi ki:

Hocam kişisel blog olayının hakkını veren adamlardan birisiniz bence daha yeni tanıdım blogunuzu ama bolkafein alan adı daha hoş gelmişti bana.

Tahsin S. dedi ki:

Görüşünüz için teşekkürler hocam, bolkafein’i şimdi terketmesem ilerleyen zamanlarda illaki terkedecektim.. Böyle daha iyi oldu :)

Gökhan dedi ki:

Hayırlı olsun, baki olsun inşallah emeklerin bu sefer kalıcı olsun diliyorum :)

Tahsin S. dedi ki:

Güzel dilekleriniz için teşekkür ediyorum, sağolun :)

Me Force dedi ki:

aleyküm selam

Sercih dedi ki:

İnterneti facebook, oyun vs. değilde siteler açıp kendimi geliştirme adına kullanmaya başladığım ilk gün takip ettiğim bloglar arasındaydın tahsin abi :) yıllardır girerim yazıları okurum ama hiç yorum yapmadım bu sefer bi hayırlı olsun yorumu yazayım bari :)

Tahsin S. dedi ki:

Çok teşekkür ederim kardeşim sağolasın :) Blogunda başarılar :)

Ahmet dedi ki:

hakkında inşallah hayırlısı olsun Tahsin hocam. Bolkafein de keyifle okuyorduk burdan da takip edeceğiz. “Tepdili mekan da ferahlık vardır” demiş atalar. Bundan sonra değişen sadece tasarım ve içerik olur inşallah başarılar..

Tahsin S. dedi ki:

Takibiniz yorumunuz için teşekkürler, yazar aynı yazar, sadece mekan değişti :)

Ahmet dedi ki:

Keyifli yazı ve paylaşımlarınızdan dolayı seviliyorsunuz. Takip ediyoruz edeceğiz